Tuesday, April 2, 2013

B.A.S :)

Assalamualaikum !! hi hi hi readers ! waahhhhh. rasanya dah lama kot saya tak berblog.. bukan apa, laptop bikin problem sampai nk buka blog pon tak bole. Memang cari pasal betul !

oke oke ! masalah tu letak sebelah. Nak habaq nie ! Nak habaq nie ! Nak habaq nie !
TTAAARRRRAAAAA !!!!!
HEEeeeee :) :)
Alhamdulillah, saya dapat menyambung pengajian saya di peringkat di peringkat Ijazah. Alhamdulillah.... :) Sebab ini yang saya impikan dalam hidup nie. sekarang, im officially student in Bachelor of Administrative Science in Shah Alam. I really hope everything will go smoothly.. Aminnn :)


NEW OF ME !


Sedeh2 tu mmg sedeh sebab kena berjauhan dengan family..AGAIN, but.. kena kuat lah kannnn.. Niat kita ikhlas nk menyambung pengajian, bukannya bt benda yang bukan2 kan ? so... chill ja. hakhakahk !! takkan tetiba nk lari2 balik umah, habaq kat mak, tak mau study, sebab dapat jauh. memang mak ambik penyapu, ligan satu kampung lah.


Haa !! kawan2 ku, inilah permandangan UiTM Shah Alam dari tingkat 4 kat fakulti saya. 
TTAARRRAAA !!!


Cantikkan ??!! yang tinggi2 tu suma bangunan dalam Uitm. Besaqqqq kan ?? Kalau rasa nak jalan2 makan angin, pusing satu U, rasanya xpayah nk berangan lah kot, sebab nk habis suku U pon, peluh bercerau. Baju basah bole perah. besaq2.. Tapi UiTM memang cantik lah wa cakap lu ! serius !  :)

Sampai disini sahaja coretan untuk malam nie. berjumpa lagi di lain hari dan di lain waktu. mmuuaahh !! :)

No comments:

Post a Comment