Sunday, November 18, 2012

Sambungan 1..

hi reader ! get excited that I come back ? hehe. Oke, lets continue. 

3-- Kepimpinan
leadership skillis very important in any organization. thats why, if can, i want my future husband has this skill.. hehe. batu lah bole pimpin keluarga dengan baik. haha ! yela,lagi1 sebab secara jujurnya,aku seorangyang suka dipimpin. Actually, it not show that i cant do anythg without others, but i like someone guide me and it show little bit his responsiblitie to guide me to be a better person. haha!!! secret! secret ! Bila dia mampu pinpin aku ke arah yang lebih baik, dan berkemungkinan besar, he can lead our own family in the future. :) :)

4-- Keikhlasan.
Sebenarnya kan ikhlas ni 1 perkara yg kita susah sgt nak dpt.. kdg2 syg seseorangkat kita tu sebarnya fake semua... inilah ygaku cuba elakkan. kononya sayang tanpa sebab , tapi bila kita kena chicken pox, nk melawat pon xmai... alah, sebab muka awek dh xlawa kan.. maknaya, hang xikhlas syg awek hg.. oleh sebab demikian, aku harap harap harap dan harap sangat yang pilihan hati aku nie seorang yg ikhlas dlm apa2 ja benda yang dia buat.. termasuklah dalam perkara menyayangi aku seadanya... tirima kekurangan dan kelebihan yang aku miliki... sanggup menerima aku dalam keadaan apa sahaja.. and InsyaAllah, if u sincere in loving me, I will double my love and loyalty towards you my future dear.. 

5-- next entry reader ! :) wait ....

No comments:

Post a Comment