Sunday, August 14, 2011

letih and penat BUT fun and happy :)

Assalamualaikum. hai. hye. apa khabar semua ? dekat seminggu gak aku menyepi, bukannya apa, juz nk cari ketenangan hidup. yela, bila hidup serabut ngn mcm2 masalah, kena la cari ketenangan sedikit kan ? bru boleh fikirkan jalan penyelesaian. :) got it :) juz wait and see. itu ja yg aku nmpk sekarang jln penyelesaian buat masa sekarang. oke.

berkenaan dgn tajuk aku tu..hari bertarikh 13 ogos 2011. mmg hari yang LETIH AND PENAT BUT FUN AND HAPPY . hahah !! terbaiklah.. pagi2 aku dh bgun sbb aka LPPKP. pagi2 plak ada ceramah.. mmg aku tidur la.. letih2. pastu dlm dlm pukul 11 cmtu depa wat LDK. but this LDK mmg happy gila lah.. :)

ha.. jwatan aku dlm projek kami tu sebagai TIMBALAN PENGERUSI :)

projek PERUMAHAN :) msih dlm pemprosesan..



our projek :)



oke..hbis ja LPPKP tu.. aku terus balik n bersiap2 sbb ptg tu ada berbuka puasa ngn anak2 yatim..

xdan la nk snap byk2 sbb.. dok ralit layan depa.. tp ada la sekeping 2 yg sempat.. :)


gambar aku mesti kena ada :)

with them :) love u all <3

bila hbis ja event tu.. ha.. apa lagi..
penyapu ! mop ! cari ! cari ! cari !. hahahah..

kerja aku mengemop lantai :)

okelah.. takat tu ja.. :) gmbar2 yg len secret2. :) papa pun.. aku best gila bila dpt buka posa ngn depa semua..
walaupun depa dh xda ibu dan ayah.. tp depa tetap kuat utk teruskan kehidupan yg penuh berliku dan cabaran ni. jadi kalau kita mmpu untk beri sumbangan.. sumbanglah dengan ikhlas..
depa xda sapa2 kat dunia nie selain kita semua. 
kepada mereka yg msih ada ibu dan ayah, hargailah mereka yang terbaik.. selagi dpa msih bernafas di bumi ini. :)










No comments:

Post a Comment