Sunday, August 21, 2011

jus wanna say...

juz wanna say i miss my family a lot !! actually, aku tak beli apa2 pon lagi utk raya. aduss.. sampai kedah pon dh 27. raya 31 kan ? xtau la sempat or x. aku nie dh la cerewet sikit tambah2 KASUT. kadg2 tu pusing 1 as n jitra, 1 pon xbrkenan. at last, bila my bonda dh mngamuk sbb xpilih2 agy, aku ambik gak, tp bila kena pilih dlm keadaan bebai, memeg design lingkup lah. ! hahaha~~ kenangan2. sory bonda, mcm la bonda xkenai ngn anakanda mu nie :)

apa tema raya dis yer ?? ntah xla. tp asa cm berkenan kaler gold. haha!! sebab utama, aku ada boot kaler gold, tp bwu ja pkai sekali. segan la. xtau nk pkai p mn. stgy klu takat kuaq jitra, depa kata artis plak. haha! 1 boot lagi kaler itam. belom terusik lagi sedgkn aku beli las yer kot. hahah! igt dis yer nk pakai jubah lah .baeekkk sikit :)
sopan ja.. *dh nmpk dh tu ciri2 isteri solehah. hahahah!!** bajet!

harap2 la aku balik ni sempat shopping. dengan jem lagi jln. aduss.. asa2 nk suh ja abh aku antar kat as tu. pastu bila mlm , bru ambik aku. seng kit. jalan kaki ja. ala.. penuh punya deret2 kedai tepi jalan. supermarket pon dekat2 ja :) hahah!!

sapa agknya noh aku nk ajak aku sekali nie.. hmm.. maya balik kl :( haa!! asiah lah :) hahahah!! xpa, t aku rojer dya. huahau!! ger ready ur tumit k. jgn melecet. pakai kasut yg PALING selesa :

 oke. SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI <3

No comments:

Post a Comment