Tuesday, August 9, 2011

kenangan :)

hai buddysss.. :) actually an.. hari ni kan.. kelas bel petang aku CanCEL ! hahah ! tu yg on9 mcm nk gila nie. hahah !! sebenrnya.. tertiibbaaaa....

aku teringat zaman skul dulu. hahah !! saja lah td, dok on9, pastu dok nmpk gambaq2 masa2 budak kanyiaq (xmatang) dulu. hahah !! seyes . tergelak sakan kot., hahahah !! lain2..

malas nk bercoleteh sakan. hampa tegok gambaq semua nie jgn dok nk tergelak2 plak. layan sudahh.. zazzz !!

hahah ! cuba cari. manakah aku ?? hehhe.. cnfrm xjumpa an ? sbb lainnn sgt !! hahhaa.. nie gmbaq masa aku form 1 :)

smart dak ?? nie msa aku sekolah bandar baru darulaman :0 pengawas . hahah ! bangga la sangat. pengawas yg berkaliber. huahuahuahu !! nmpak dak aku kat masa ? aku pakai bju purple. belakang.. :) cari cari cari .. !!masa nie aku form 3 .

yeyeye !! nie msa form 3. ada kem kepimpinan utk PMR kot klu xsalah aku. haha ! nmpak dak my besties ada . ramai ada waktu nie.. dari ujung yg wat peace tu.. maya, belah kira, fatihah, ros, hajar, shamimi, awatif , AKU, nani and nabilah. :)

nie gambaq semua PENGAWAS SMKBBD 2007. nmpak dak aku ? yg pkai baju hijau tu.. depan aku xlen xbukan maya aqilah :) hehhe.. kami kan kembaq.. mana boleyh dok joh3; hahahah !!

OKE.. NEXT.. AKU BERPINDAH KE ASTECH :)

ha.. ini aku perkenalkan ahli dorm F1. haha ! tp xsemau. sbb ada dua meja. meja yg blkg tu.. :( dorm yg digelar sebagai dorm SOMBONG. sbb kami xlayan lelaki. hahah !! kalau ada pkwe pon. diam2 ja.. diam ka ?? aaa.. no komen. time nie majlis hari raya masa form 4. mishhh u guys :(

seterusnya diperkenalkan 5 AGRICULTURE 2 . comeyh2 dak ? msti la kan ? hahhaa.. kelas aku ada mcm2 bangsa. siam ada, india ada, melayu off ccoozz la ada :) kelas aku 4 laki ja ada. aduss.. xleyh nk cuci mata lngsung. ! hahahah !! papa pon. bestt la hidup ngn hmpa semua. bydeway.. nk hbq.. kels aku nie.. baik sngt.. bila cekgu xda lam kelas.. diam ja.. smpai ada sowang tu kena curah ngn aiq la.. sbb ? KAKI TIDOQ. hahah !!! ooppsss... rahsia kelas.. hehhe..

oke.. next.. barisan PENGAWAS ASRAMA ASTECH . dan aku salah sorang drpadanya. hahah ! nmpk dak aku ? ala... yg kecik2 tu.. barisan tgh, 3 dari kanan :) do u see me ?/

gambaq nie masa ada lawatan ke rumah anak2 yatim kat pendang.. :) best.. asa sedih pon ada sbb depa ni xda mak n abah.. jd kpda kwn2 semua yg ada mak n abh, hargailah mereka k selagi mereka msih hidup.. iskk2. sedeyh2. dah2.. xmo teriak2. happy2 k. :0 say cheeezzzz/.. haa,... ~~ bagus2. :)

OKE. NEXT.. b4 tu.. SILAT SENI GAYONG adalah persatuan ku. :) mmg aku syg gila ngn silat. :)

ni adalah barisan2 jurulatih ALOR SETAR bawah CKGU YET :) dimankah aku ? haa,,, belah kanan sekali. siap bersampin lagi :) rindu la nk msuk game lagi .. :(  cikgu aku yg dok belakag tu.. yg pakai selendang kat badan. ckgu TERBAIK lah !!~

gambar nie masa aku tali pinggang hitam lagi. kira msih baru la.. haishh.. sepatutnya tunjuk gmbq nie dulu. tp xpala. haha. gmbq atas.. aku dh ada tali pinggang merah :) yahoo.. tp.. xteror pon. haha.. masa ni ada persembahan kat astech. hari anugerah cemerlang kot. kalau xlah la. :)

KRS :)

tarraaa !! aku pon KRS tau. heheh.. aku dok tgh2.. yg duduk tu. nmpk dak ?? waktu nie bawu leps wat persembahan utk hari apa xtau kat astech. cn't remember la.. hihihik.. rindu la nk kawad lagi.. kasut bunyi ngn ladam. perkhh ! best gila. :) rindu !!

okelah.. setakat la tu dulu.. tengkok aku pon dh lenguh tahap rambutan dh nie.. adoii..
apa yang penting, sebenrnya kenangan tu adalah semanis2 perkara. :) wktu tu mmg la xasa.. tp bila dh lama2.. kenangan2 even sedeyh sekali pon.. akn tetap diingati..

aku saayyaanngg kawan2 ku :)

No comments:

Post a Comment