Wednesday, April 23, 2014

I'M BACK!!

Assalamualaikum !!!
Ya Allah.. serius serius serius!!! dah lama dah aku tak buka blogg!! maafkan saya.
apa khabar semua ?? Sihat ka ?
Saya sudah berpindah dr Shah Alam ke negeri sembilan kat seremban untuk meneruskan usaha mencapai segulung degree. doakan saya k !!

Haa!! perkenalkan my housemates :) di seremban 3.


yang dari kiri, adhwa, hanis, ME, nina and ain :)
same but different .hehehe


 oh oh oh !! lupa2! congratez to my cousin yg dah berstatus isteri. sebenrnya dia kwin last yer bulan 12, tapi xkira xkira, nk update gak even baru sekarang. hehehhe :) p/s.. i jadi pengapit tauu!

Tahniah ALONG dan SUAMI! 


tapi yang ni saja gambaq gedix2 :)

Sesuatu yang xmmpu aku lalui lagi, mgkin 5 tahun lagi. InsyaAllah, jodoh itu rahsia Allah dan aku masih mencari cara untuk merungkai siapakah jodoh ku ini. kihkihkihh~~

That all for today . Berjumpa lagi di lain hari. 



No comments:

Post a Comment