Saturday, August 25, 2012

Selamat Hari Raya :)

Assalamualaikum to everybody !
Rasanya masih belom terlambat utk saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN. Bulan Syawal, 29 hari kan ? hee.. jadi maknanya ada 29 hari untuk mngucpkn kata maaf. hehehe :)

Kepada semua yang mngenali diri ini, 'hi, saya marsyuhada' sy nk minx maaf kt semua oranggggg... xkesahlah yang berada kat mn pon, kat Sek. Keb. Kepala Batas, Sekolah Men. Keb. Bandar Baru Darulaman, Sek Men Teknik AS, dan Uitm Melaka. semua lahhh !! saya minx maaf kalau sy ad terbuat salah, termelwak melebih, termarah or apa2 lah yg mcm kurang sedap ja hati tu, saya minx maaf oke. :)

   To my classmate DPA 5B: Mar nk mintak maaf byk2 kat korang sepanjang perkenalan kita selama 2 tahun setengah nie ( bila ckup buln 10 ) heheh.. Tapi sebenarnya aku baik ja kan.. xpenh buat korang marah pon. hahah ! pherashan ! huahau!

Actually kan, sebenrnya aku sedeh, sebab lepas ni MUNGKIN aku dh xjumpa korang semua. bagaikan kita semua sedia maklum, InsyaALLAH, degree nnt saya sambung di UITM MERBOK Kedah :)
jadi, kemungkinan nk jumpa korg semua amatlah susah untuk diterangkan.

kepada Classmateku, Mira elliana, nina azimah, junaiza, atira adlan, mazarina, nabila huda, tina rafi, nabilah md shah, fynn, syafeika, faiza, eva, izzati syazwani, sheera, nana, amirah, bit bit, kak jas, izza zarith, sofia adila, ajib, wan onn, ikhwan hakim, boboy(naim) , naim kecik, syafiq, asyikin, (kalau ada yg trtinggal, sorry ! ) mar nk minx maaf byk2 k.

Semua kenangan kat Uitm melaka, especially kelas DPA 5B memang xkan dilupakan. :) mar akan sentiasa menginatinya. yang kenangan pahit kita lupakan:) bukan best pon klu nk diingatkan. kita igt kenangan yang best2 ja k. :) mar dah xsimpan apa2 perasaan marah ke, kecik hati ke, semua dh xda. hatiku bagaikan suci ! huahauau !!

Kalaulah ada diantara korang yang mai kedah, hehe.. hallo2 la saya. :) to atira, nnt klu balik raya kedah lagi, hallo2 lah :) ikhwan hakim pon sama, mai penang, singgah kedah.  InsyaAllah, kalau sy free, saya akn menemani anda semua. :) Junaiza, insyaAllah, impian anda utk mai ke kdah, insyaALLAH kan dimakbulkan. :) heheheheh

Kita Tutup Buku Lama, Kita Buka Buku Baru :)
Senyum selalu
Senyuman itu 1 sedekah dan juga dapat menjadi ubat utk hati yang sakit :)

Apa2 pon, Selamat menduduki Final exam utk semester yang terakhir kita bulan 10 nie. jadi, apabila, dihitung ditambah, dibahagi, kita hnya ada masa 4 minggu, bersamaan, 20 hari utk kita bergelak ketawa, bersenyum2 dalam kelas bersama2. sebab bila dh masuk bulan 10, kita dh mula stdy week :) kita dh xkan jumpa mcm dalam kelas..

MAR SAYANG HAMPA SEMUA ! love u guys !

p/s. pengakuan berani mati :)
 Jodoh itu rahsia ALLAH. kita hnya mampu merancang, Allah yang menentukan semuanya. 
FRIENDSHIP lebih berharga dari RELATIONSHIP :) 
harap2 terjawab semua persoalan. hehe. 
Jangan nk gosip2 luar kelas plak. hehhe. kita2 ja tau :) hehhe







No comments:

Post a Comment