Friday, January 27, 2012

today is !!

bismillah :)
Asslamualaikum .. :)
what's up ? hahah !!
okelah... hr ni nk steorii ap ya ? byk nk steoorii. mau ngn xmau ja kan ??

steorii dimulakan dengan..

'pabila hari makin byk kerja, otak pon xdpt nk berfungsi ngn elok kan ? jd bdn pon perlukan rehat. rehat aku adalah SHOPPING ' !! Tetapi memndgkn PT aku dh hbs, terpksa la buat loan kat my mom and dad, serta abg dan kakak. haha ! itulah guna ank bongsu. jgn jelessss oke ! :)

shooping kat jusco. akcheli.. xdelah shooping bnda merapu meraban. juz shopping mggunakan voucher sebyk 50. apalagi. NOVEL LAH . :) ''lafazkan khalimah CINTAmu. <3 ! best wa ckp lu !!

so skg, voucher a ku ada lgi 100. hmm.. nk wt apa ya ?? balik kedah nnt aku perabis lah :) xkan xguna kan ? dh kerajaan bagi free, sbgai rakyat kena la bersyukur. kgn dh bagi betis nk paha plak. haishh !

masa nk g JJ tu, naik bas ja.. sbb nk sip bajet. klu sewa keta, aduss.. duit keluar cam air lah an ? jd , nk wt cmna, bas pon bas lah. smpai prtengahn jln, bas pulak problem ! (bad luck) :( tukaq bas plak. bas tu pon aku rasa dh semput2. mcm kena asma. lagi terok adalah.. tp terpksa lah nak juga an ?

aku smpai uitm lebih kurang kul 630 ptg. malam plak pkul 8.00 ada ceramah Dato'. jd terpksalah menghdirkan diri. dato' kan ayah kesayangnku :) hee ~~

penat2 mmg penat, tp disebabkn aku yg cari penat, so, tanggunglah sendiri.

then, aku dpt tau 1 prkara yg amat amat amat.. hmm.. ntah la, sukar nk gambarkn perasaan.. sedih ada, bersyukur ada, marah ada.. macam2 lah. nk hbaq pon xtau cmna nk ckp..

'bila sygkan seseorang, jujurlah dlm semua perkara. kalau betul ikhlas menyintai, jgnlah jd talam dua muka. depan ckp len, blkg ckp len.. mausia2..''

tp aku xambik kesah sgt pon, sbb perjalnn hidup ni ALLAH dh aturkan yg terbaik untuk kita. cuma tinggal kita sendiri mcm na nk carkkn perjlnn hidup kita..

kadang2, kita penat jaga hati orang lain, tp mereka xpenh nk jaga hati kita. last2, kita sendiri yg menangis bwh selimut. kadg2, aku teringin nk jd EGO. aku nk tau ''apa itu ego " aku pon xtau, napa aku sush sgt nk jd ego. heartless. plisss...

mood : 0-0

No comments:

Post a Comment