Saturday, November 26, 2011

best memories :)

assalamualaikum :)
asanya dh lama bebenar aku xupdate blog ni kaN. ? sorry sgt2 k.. bukannya apa, nk kata buzzzzyyy tu xla buzzyyy sgt. tp sibuk sikit. apa beza bussyyy ngn sibuk ?
hhhmm ?
xkesah lahhh....
 by the way..
aku rasa mcm nk cerita kat 1 dunia yg aku dh pandai masak ! what a suprise ! Marsyuhada dh tau msk u know ! hahahaha !
tp xla masak yg grand2/ yg besa2 jaa.. :)
1- AYAM MASAK MERAH
2-AYAM MASAK KICAP
3- TELUR SAMBAL
4-SUP SAYUR PUCUK
ini lah senarai lauk pauk yg aku dh teror masak. 1st time masak aym mask merah tnpa bantuan from my bonda tersyg, both of my bro tambah nasi 2 kali wa ckp lu ! hahaha ! bangga x ? mestilah !
so, kira dh bole kahwen dh la ni ! hahahah

ha ! aku pon dh pandai buat ketupat ! actually, msak pulut xtau lagi lah. tp balut ketupat aku dh EXPERT ! hahahah !! tok aku pon puji 'syuhada dh pandai balut ketupat. kalau mcm ni, senang la nk balut ketupat kat mak mentua ' ! oppsss! tok aku pon dok ckp psai kawen! o my GOD ! what will happen nie ??

oke, actually, aku nk update psai MDS@ MINGGU DESTINI SISWA for allzz part 1 UiTM :)
aku terpilih as PEmimpin MDS. even mula2 tu aku asa berat hati gila nk p. yela, dh la xkenai sapa2. terkontang-kanting, tp bila aku diwajibkan pegi. aku balik melaka juga.
seyes, masa smpai sini ja. rasa mcm nk teriakkkk kuat2. tp aku kuatkan hati aku n igt, ini adalah tanggungjwb yg kena aku tanggung bila aku dh pegang sesuatu jawatan

lama2 bersama alllzzz PM here, make me feel happy ! even tired, tp asa berbaloi gila. hubungan kami seramai 75 org mmg rapat gila. even, klu xpuas hati semua direct to the point. tp xda lngsung nk simpn2 dlm hati. kami mcm adik beradik. sush senang, kami tempuhi bersama. kalau salah seorang sakit. semua akn jaga n take over dia punya kerja. kami juga multitasking. xkesah la keja sapa pon, sapa yg free, akn trun padang utk tolong even bukan dlm bidng kerja dya.

16.11.2011
new intake :) seramai 1600 pelajar baru mendaftar. macam2 ragam aku tengok. ada happy. ada yg kelam kabut. ada yg teriak2. teringat masa aku mula dftr kat sini dulu. dh la jauhhh.. mmg teriak gak la. tp hari ke 2 oke ! heheheh.. tu pon sat ja :) masa last day of MDS. kena ada sesi bagi surat. hahah ! aku dpt byk gak la surat. dlm  50 keping cm tu lah.

ada 1 surat ni. aku terharu pon ada. tergelak pon ada. sedeh pon ada. asa mcm org appreciate kita ja.. pape pon TQ adik :)
 ""salam kak. saya suka tengok akak senyum. akak selalu ja senyum dan buatkan org yang tengok akak pon terasa nk senyum. sya igt lagi. masa 2nd day sy kat sini. saya tension sgt. tp bila sy masuk dewan n tengok akak senyum. buatkan sy pon tersnyum n hilang terus tension sy. terima kasih kak. sy harap sy dpt jumpa akak lg lepas ni :) ""

masa nk berpisah tu, sedeh gila kot. dengan dpt junior2 yg sporting, asa sedeh gila nk berpisah ngn diorg. segala penat, letih, sush, xckup tido selama 2 minggu, asa terbayar bila junior2 xhenti say thank you kak. kami syg akak. :) <3

insyaAllah, klu diberikan rezeki lagi, nex sem i want to be one of  PMDS for session may 2012-october 2012. :) :) :)


with senior of biro dewan and protokol


my tag :)




will missssss u lottt biro dewan and protokol family <3 <3 <3 
love u forever :)
muahhh! mmuuaahh ! mmuuaahhh !!




No comments:

Post a Comment